Her kan man skrive en hilsen, besked eller måske en vits man lige har på sinde.
(Hvis man vil i direkte kontakt med os, skal man stadig skrive et brev, en email eller ringe, da vi nok ikke kigger forbi siden her hver dag)
Her kan man skrive en hilsen, besked eller måske en vits man lige har på sinde.
(Hvis man vil i direkte kontakt med os, skal man stadig skrive et brev, en email eller ringe, da vi nok ikke kigger forbi siden her hver dag)
Så er datoen sat og vi er endelig igang med de mange forberedelser.
Vi glæder os til den store dag!
Ja for satan hvor skal vi feste
Det kan du se under ‘Festen’ 🙂
Skyggelundsvej 3 lige udenfor Skanderborg…